اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟ مزایا + تعرفه ❤️ نمادین



شاید این روزها نام اینفلوئنسر مارکتینگ را زیاد شنیده باشید، اما از تاثیرات فوق العاده آن بر بازار خرید و فروش ایران اطلاعی نداشته باشید. این روش چند سالی است که در سراسر دنیا وجود داشته و چندی پیش به کشور ما ایران نیز معرفی شد. کلمه اینفلوئنسر در لغت به معنای تأثیرگذار است و در دنیای بازاریابی به افرادی اطلاق می شود که در بین جامعه شناخته شده و محبوب هستند و جامعه را تحت تأثیر قرار می دهند (شباهت ها و تفاوت های بلاگر و اینفلوئنسر). در دنیای امروز و با حضور شبکه هایی مانند توییتر و اینستاگرام، هر یک از افراد مشهور جامعه دارای بستری هستند و می توانند نظرات خود را با مردم در میان بگذارند و به دلیل اینکه افراد زیادی این افراد را دنبال می کنند، این نظرات و توصیه ها به طور کامل خواهد بود. مشاهده گردید. بنابراین، اگر شما نیز قصد رونق خرید و فروش خود را دارید، برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. تعریف اینفلوئنسر مارکتینگ اینفلوئنسر مارکتینگ روش جدیدی از بازاریابی است که با کمک افراد مشهور در هر جامعه ای انجام می شود. این نوع بازاریابی را می توان در هر بستر فضای مجازی مانند اینستاگرام انجام داد. به این ترتیب صاحب کسب و کار از یک فرد مشهور و محبوب برای تبلیغ محصول خود کمک می گیرد. معمولاً شهرت این افراد به حدی است که استفاده آنها از یک محصول باعث افزایش اعتماد طرفداران آنها به آن محصول می شود. در نتیجه این افراد نیز آن را می خرند و صاحب آن می شوند. بنابراین اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از بهترین روش ها برای افزایش نرخ فروش (افزایش فروش به کمک پلن بازاریابی اینستاگرام) محسوب می شود. البته به گفته برخی افراد این روش چندان جدید نیست. در واقع همه ما از گذشته به طرز لباس پوشیدن و خرید بازیگران مورد علاقه خود علاقه مند بوده ایم و تمام تلاش خود را کرده ایم تا سبک زندگی خود را به آنها نزدیک کنیم. اینفلوئنسر مارکتینگ نیز شکل پیشرفته‌تری از مدل‌سازی قدیمی ما است. اینفلوئنسرها معمولا برای تشویق مردم به خرید بیشتر، محدودیت زمانی مشخص یا فروش ویژه با تخفیف را اعلام می کنند. بیشتر بخوانید: لیست بهترین متن پیام های تبلیغاتی اینستاگرام برای جذب مشتریان اینفلوئنسر مارکتینگ در ایران. این اینفلوئنسرها شامل افرادی با فالوورهای عظیم اینستاگرام، بازیگران مشهور، میکاپ آرتیست ها و افرادی هستند که یک شبه با حضور در تلویزیون به شهرت رسیده اند. محدوده سنی این افراد بسیار گسترده است به طوری که امروزه حتی شاهد ورود کودکان به این عرصه توسط والدین خود هستیم. اگرچه این کار بسیار نادرست است و به نوعی این افراد کودک کار محسوب می شوند. بنابراین بهتر است تبلیغات خود را به دست اینفلوئنسرهای بزرگسال بسپارید. اینفلوئنسرها از نظر محبوبیت در جامعه ایرانی به چهار دسته مگا، ماکرو، میکرو و نانو تقسیم می شوند که به ترتیب از محبوب تا افراد کم طرفدار تعریف می شوند. بنابراین بهتر است قبل از قرار دادن تبلیغات در دست این افراد از میزان فالوورهای آنها در فضای مجازی اطلاعاتی کسب کنید تا بهترین گزینه را برای بازاریابی انتخاب کنید. لیست اینفلوئنسرهای ایرانی (محبوب ترین اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرام) به همراه تمامی اطلاعات لازم را می توانید در وبسایت نمادین مشاهده کنید. اینفلوئنسر مارکتینگ اینستاگرام به جرأت می توان گفت که اینستاگرام به محبوب ترین فضای مجازی در بین مردم جهان و به خصوص مردم ایران تبدیل شده است. به همین دلیل بهتر است از افراد مشهوری که به دلیل فعالیت زیاد در فضای اینستاگرام شهرت خود را به دست آورده اند کمک بگیرید. به این ترتیب محصولات شما مورد استقبال افراد بیشتری قرار می گیرد. روش کار اینفلوئنسرها در پلتفرم اینستاگرام به این صورت است که این افراد زندگی روزمره خود را با افراد دیگر به اشتراک می گذارند. هر کدام از این افراد تجربیات خاصی در زندگی خود دارند یا به حرفه خاصی مشغول هستند و یا استعداد خاصی دارند. این موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد علاقه مند به پیروی از آنها باشند تا جایی که آنها این افراد را الگوی خود قرار دهند. از این روش می توان برای تبلیغ محصولات مختلف استفاده کرد، اما به نظر می رسد در فروش پوشاک (راهنمای تبلیغات لباس اینستاگرام)، زیورآلات (تبلیغات جواهرات در اینستاگرام) و لوازم آرایشی و بهداشتی بیشترین تاثیر را داشته باشد. دلیل آن هم این است که بیشتر مخاطبان این صفحات را خانم ها تشکیل می دهند و خانم ها به این سه حوزه بیشتر از موضوعات دیگر علاقه دارند. تعرفه اینفلوئنسر مارکتینگ مبالغ متفاوتی به عنوان تعرفه اینفلوئنسر مارکتینگ اعلام شده است. واقعیت امر این است که این نوع مشاغل تعرفه خاصی ندارند و فقط بر اساس شهرت خود قیمت دارند. اکثر این افراد زمانی که هنوز در مراحل اولیه کسب و کار خود هستند مبالغ کمی را دریافت می کنند تا بتوانند تبلیغات بیشتری را به اشتراک بگذارند و مشهورتر شوند. با گذشت زمان و افزایش تعداد فالوورها، میزان آنها نیز افزایش می یابد. البته پیشنهاد ما این است که تبلیغات خود را به صفحه ای با تعداد فالوور زیاد بسپارید. این کار ممکن است نیاز به پول بیشتری داشته باشد اما در دراز مدت بازخورد بهتری خواهد داشت و مشتریان زیادی به خدمات و محصولات شما علاقه مند می شوند. بنابراین در دراز مدت این کار بسیار مقرون به صرفه به نظر می رسد. همچنین بخوانید: لیست بهترین اینفلوئنسرهای تهران، بهترین اینفلوئنسرهای یزد، بهترین اینفلوئنسرهای شیراز، بهترین اینفلوئنسرهای تبریز. اینفلوئنسر مارکتینگ تبلیغات همانطور که قبلا ذکر شد، تبلیغات می تواند از حوزه های مختلفی باشد. این حوزه ها شامل پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم منزل و آشپزخانه و … می شود که البته این شیوه بازاریابی برای مشاغلی که خدمات ارائه می دهند نیز قابل انجام است. این خدمات شامل آموزش های مختلفی به خصوص آموزش آشپزی، گریم و … می باشد البته در نظر داشته باشید که تبلیغات در اینستاگرام معمولا موقتی بوده و پس از 24 ساعت از شروع تبلیغ از صفحه آن شخص پاک می شود. در نتیجه برای افزایش تعداد بازدید از سرویس خود مجبور به پرداخت مجدد هستید. بیشتر بخوانید: انواع تبلیغات اینفلوئنسر در اینستاگرام مزایای اینفلوئنسر مارکتینگ اینفلوئنسر مارکتینگ فواید زیادی دارد. به همین دلیل با گذشت مدت زمان کوتاهی خود را از نظر کارایی در جایگاه اول تبلیغات قرار خواهد داد. برخی از نمونه‌هایی از این مزایا عبارتند از: تبلیغات شما نسبت به روش‌های دیگر مانند درج آگهی در روزنامه، بازدید بسیار بیشتری خواهد داشت. هزینه آن بسیار کمتر از روش هایی مانند تبلیغات در تلویزیون است. مخاطبین شما از عموم مردم هستند و محدود به دسته خاصی نیستند. امکان اشتراک گذاری این تبلیغات بین فالوورهای صفحه بدون هزینه اضافی وجود دارد. صحبت پایانی در مورد اینفلوئنسر مارکتینگ، علیرغم تمام موارد گفته شده، ما به اهمیت تبلیغات از طریق اینفلوئنسر مارکتینگ پی برده ایم. اگر شما هم قصد گسترش کسب و کار خود را دارید می توانید با مراجعه به سایت namadin.co صفحات مختلف را با هم مقایسه کنید و بهترین گزینه را برای بازاریابی انتخاب کنید. همچنین مقاله ترفندهای بازاریابی اینستاگرام را بخوانید. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. سوالات متداول در مورد اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟ اینفلوئنسر مارکتینگ روش جدیدی از بازاریابی است که با کمک افراد مشهور در هر جامعه ای انجام می شود. این نوع بازاریابی را می توان در هر بستر فضای مجازی مانند اینستاگرام انجام داد. به این ترتیب صاحب کسب و کار از یک فرد مشهور و محبوب برای تبلیغ محصول خود کمک می گیرد. چرا استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ برای برندها ضروری است؟ محبوبیت اینفلوئنسرها به حدی است که استفاده آنها از یک محصول باعث افزایش اعتماد طرفداران او به آن محصول می شود. در نتیجه این افراد نیز آن را می خرند و صاحب آن می شوند. بنابراین بازاریابی تاثیرگذار یکی از بهترین روش ها برای افزایش نرخ فروش است.

طراحی پست اینستاگرام، طراحی استوری ایسنتاگرام

دیدگاهتان را بنویسید