این روزها اینستاگرام جایگاه مهمی در بین مردم و انواع شبکه های مجازی پیدا کرده است. این اپلیکیشن ۱.۲ میلیارد کاربر فعال دارد. اینستاگرام برای جلب رضایت کاربران خود و افزایش تعداد کاربران فعال، با ارائه خدمات و ابزارهای مختلف، کیفیت کار خود را بالا برده و امکانات زیادی را در اختیار مخاطبان قرار داده است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این پلتفرم ایجاد اینستاگرام است. ایجاد کننده اینستاگرام قابلیتی است که هنرمندان، تولیدکنندگان محتوا، اینفلوئنسرها و به طور کلی تمامی افرادی که می خواهند برند شخصی اینستاگرام خود را توسعه دهند می توانند از آن برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فعالیت فالوورهای خود استفاده کنند. الگوریتم های اینستاگرام به تدریج پیچیده تر می شوند. بنابراین، کاربرانی مانند اینفلوئنسرها (تفاوت بین وبلاگ نویس و اینفلوئنسر) به یک ویژگی نیاز داشتند که بتوانند از آن برای به دست آوردن آمار مهم و تجزیه و تحلیل فعالیت مخاطبان خود استفاده کنند. سرانجام در سال ۲۰۱۹ اینستاگرام اکانت سازنده را معرفی کرد. در ابتدا همه کاربران اینستاگرام فقط می توانستند برای خود یک حساب شخصی بسازند و با دوستان و آشنایان خود ارتباط برقرار کنند، اما طی آپدیت های بعدی امکان ساخت اکانت تجاری برای کاربران فراهم شد. پس از این همه افرادی که می خواستند محصولات یا خدمات خود را تبلیغ کنند باید حساب شخصی خود را به یک حساب تجاری (صفحه تجاری اینستاگرام) تغییر می دادند تا اینکه اینستاگرام از اکانت سازنده رونمایی کرد. در مطلب زیر قصد داریم شما عزیزان را با سازنده اینستاگرام و مزایای آن آشنا کنیم. با ما در وب سایت نمادین همراه باشید. سازنده اکانت اینستاگرام چیست؟ تفاوت بین اکانت سازنده اینستاگرام و اکانت تجاری چیست؟ آیا حساب سازنده تمام ویژگی های لازم برای تبلیغ برندهای شخصی را دارد؟ چگونه می توانیم با تغییر اکانت از حالت شخصی به حالت سازنده، فعالیت مخاطب را تحلیل کنیم؟ اگر برای برقراری ارتباط با مخاطبان و تجزیه و تحلیل فعالیتهای آنها به ویژگیهای منحصربهفردی نیاز دارید، پیشنهاد میکنیم حساب کاربری خود را به حالت ایجادکننده تغییر دهید و فعالیت خود را طبق استراتژی خاص خود ادامه دهید. برای اینکه بتوانید با استفاده از اکانت Creator در اینستاگرام از کیفیت محتوای تولیدی خود مطلع شوید و از این طریق بتوانید تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید، باید یک استراتژی خاص (استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام) داشته باشید. . در ابتدا همه حرفه ای ها ترجیح می دادند اکانت خود را برای کار در اینستاگرام غیرفعال کنند، زیرا واقعاً فقط یک راه داشتند و راه دیگری وجود نداشت. اما پس از سال 2019، اینفلوئنسرها و تولیدکنندگان محتوا یا اینستاگرام Viners توانستند با تغییر حساب کاربری خود به حالت سازنده پیشرفت کنند. مزایای اکانت سازنده اینستاگرام حرفه ای ها با ایجاد کننده اینستاگرام می توانند به داده های زیر دسترسی داشته باشند: دسترسی به داده هایی که تأثیر زیادی در رشد عمیق صفحه دارد. اضافه شدن هدر در قسمت Directs برای جداسازی دایرکت های مهم. دسترسی به تعداد فعالیت های مخاطبان در ایجاد صفحه. داده های دقیق در مورد کاهش و افزایش فالوورها در طول روز یا در طول هفته. امکان درج لینک در قسمت استوری. تجزیه و تحلیل استوری های اینستاگرام، ایجاد ویژگی های خرید در پست ها. تگ خرید اینستاگرام با ارائه اطلاعات دموگرافیک (سن، موقعیت مکانی و این قبیل اطلاعات) امکان حذف اطلاعات تماس را فراهم می کند. امکان دسته بندی بیشتر برای تولید محتوا. داشبورد سازنده اینستاگرام. با اکانت های سازنده، کاربران اینستاگرام به 3 پوشه در قسمت دایرکت دسترسی دارند. اولیه: پیامهای مهمی که اینفلوئنسر میخواهد به محض دریافت پیام از محتوای آنها مطلع شود. عمومی: پیام های عادی که چندان مهم نیستند. درخواست ها: پیام های کاربرانی که درخواست هایی برای شروع مکالمه ارسال می کنند. آیکنیک بهترین ارائه دهنده خدمات اینستاگرام، آیکنیک یکی از معتبرترین وب سایت هایی است که تمامی سرویس های مرتبط با اینستاگرام را در اختیار کاربران قرار داده است. این وب سایت به منظور جلب رضایت کاربران، خدمات متنوعی را با قیمت مناسب به مشتریان ارائه می دهد. اگر می خواهید برند خود را تبلیغ کنید و قصد فروش محصولات و خدمات خاصی را ندارید، باید استراتژی خاصی برای فعالیت های خود داشته باشید. در صورت نیاز پیشنهاد می کنیم با مشاوران و کارشناسان ما تماس گرفته و از مشاوره تخصصی بهره مند شوید. مشاورین ما در طول هفته بدون محدودیت زمانی آماده خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی می باشند. با استفاده از روش های ارتباطی زیر می توانید با این افراد تماس بگیرید. خدمات تبلیغاتی نمادین در اینستاگرام این روزها صفحات مربوط به کسب و کارهای اینترنتی افزایش یافته است. این صفحات به تبلیغات اینستاگرام در این پلتفرم محبوب نیاز دارند تا محصولات و خدمات خود را در معرض دید مخاطبان قرار دهند. کارشناسان سمبلیک به خوبی با ترفندهای اجرای کمپین های تبلیغاتی اینستاگرام آشنا هستند و با اجرای تبلیغات مختلف، ترافیک صفحه را در سریع ترین زمان ممکن افزایش می دهند. تبلیغات گسترده صفحات مبتدی به زمان بیشتری برای جذب فالوور و برندسازی نیاز دارد. اما مشاوران حرفه ای نمادین می توانند تبلیغات گسترده ای را در کمترین زمان ممکن انجام دهند و با بررسی کامل صفحه طبق استراتژی خود باعث بالا رفتن صفحه شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اجرای کمپین های تبلیغاتی و تبلیغات گسترده، بهتر است با مشاورین ما تماس بگیرید. تبلیغات در ایتا برخلاف اینستاگرام، ایتا کاربر فعال زیادی ندارد، اما در بین پیام رسان های داخلی (تبلیغات در پیام رسان های ایرانی) جزو پرطرفدارترین پلتفرم ها است. اگر می خواهید برند خود را تبلیغ کنید، باید در تمامی اپلیکیشن ها حضور فعال و پر رنگی داشته باشید تا بتوانید مخاطبان هدف خود را پیدا کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید. محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنید و مخاطبان خود را تشویق به خرید کنید. برای این منظور، ITA بستر ارتباطی خوبی برای این کار است. کارشناسان ما به راحتی می توانند کسب و کار شما را در ایتا تبلیغ کنند و درآمد شما را افزایش دهند. برای سفارش تبلیغات در ایتا کافیست با شماره تلفن های زیر با کارشناسان حرفه ای سیمبل تماس بگیرید. سوالات متداول در مورد اکانت سازنده اینستاگرام چیست؟ اکانت سازنده اینستاگرام مجموعه ای از ویژگی ها را در اختیار شما قرار می دهد که معمولاً به آنها دسترسی ندارید. اگر برای برقراری ارتباط با مخاطبان و تجزیه و تحلیل فعالیتهای آنها به ویژگیهای منحصربهفردی نیاز دارید، پیشنهاد میکنیم حساب خود را به حالت ایجادکننده تغییر دهید. مزایای اکانت سازنده اینستاگرام چیست؟ دسترسی به داده هایی که تاثیر زیادی در رشد عمیق صفحه دارد از جمله میزان فعالیت مخاطب، کاهش و افزایش فالوور در طول زمان، افزودن امکانات از جمله امکان درج لینک در قسمت استوری، ایجاد قابلیت خرید، امکان حذف اطلاعات تماس و…
طراحی پست اینستاگرام، طراحی استوری ایسنتاگرام